همکاری با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز چاپ فرستادن به ایمیل

شرکت صنایع پمپیران برای اولین بار در بین بنگاههای بزرگ اقتصادی بعنوان اسپانسر موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز مشتاقانه نام خود را در این امر خیر و خداپسندانه ثبت نمود . شرکت صنایع پمپیران در تاریخ 15/7/90 در برنامه جشن تقدیر از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان خود تعداد پنجاه نفر از فرزندان ممتاز دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش موسسه خیریه مستمندان تبریز را نیز به همراه خانواده هایشان دعوت و بدون هیچگونه تمایزی آنها را در شادی خانواده کارکنان پمپیران سهیم نمود.
امیدواریم این کار خیر و خداپسندانه در سایر شرکتهای بزرگ تولیدی و صنعتی استان اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی تعمیم و توسعه داده شود. گفتنی است این شرکت در اسفند ماه سال 1389 رکورد سی ساله تولید و فروش را شکسته و در سالجاری نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 30% افزایش تولید و فروش داشته و به رضایت مندی کارکنان و سایر ذینفعان از جمله مسئولیت های اجتماعی توجه می نماید .
این شرکت گواهینامه های ISO14001  ،  ISO9001 ،و ISO18001  , تقدیر نامه دو ستاره تعالی سازمانی و گواهینامه CE  ویژه صادرات به کشورهای اروپایی و  ISO17025 و ISO10002 مربوط به رضایت مشتریان را در کارنامه خود در طی سه سال گذشته به ثبت رسانیده است.

 
دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداریدر حوزه روابط کار

دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار

مدرس : جناب آقای دکتر حاتمی

زمان : روز چهارشنبه مورخه 1401/07/20 ساعت 10 تا 12

مکان : سالن اجتماعات باشگاه ورزشی کارگران واقع در ششگلان - جنب سازمان صنایع

ITM_0002.JPG