همکاری با موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز چاپ فرستادن به ایمیل
اخبار
جمعه ، 29 مهر 1390 ، 13:35

شرکت صنایع پمپیران برای اولین بار در بین بنگاههای بزرگ اقتصادی بعنوان اسپانسر موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز مشتاقانه نام خود را در این امر خیر و خداپسندانه ثبت نمود . شرکت صنایع پمپیران در تاریخ 15/7/90 در برنامه جشن تقدیر از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان خود تعداد پنجاه نفر از فرزندان ممتاز دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش موسسه خیریه مستمندان تبریز را نیز به همراه خانواده هایشان دعوت و بدون هیچگونه تمایزی آنها را در شادی خانواده کارکنان پمپیران سهیم نمود.
امیدواریم این کار خیر و خداپسندانه در سایر شرکتهای بزرگ تولیدی و صنعتی استان اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی تعمیم و توسعه داده شود. گفتنی است این شرکت در اسفند ماه سال 1389 رکورد سی ساله تولید و فروش را شکسته و در سالجاری نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 30% افزایش تولید و فروش داشته و به رضایت مندی کارکنان و سایر ذینفعان از جمله مسئولیت های اجتماعی توجه می نماید .
این شرکت گواهینامه های ISO14001  ،  ISO9001 ،و ISO18001  , تقدیر نامه دو ستاره تعالی سازمانی و گواهینامه CE  ویژه صادرات به کشورهای اروپایی و  ISO17025 و ISO10002 مربوط به رضایت مشتریان را در کارنامه خود در طی سه سال گذشته به ثبت رسانیده است.

 
دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداریدر حوزه روابط کار

دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار

مدرس : جناب آقای دکتر حاتمی

زمان : روز چهارشنبه مورخه 1401/07/20 ساعت 10 تا 12

مکان : سالن اجتماعات باشگاه ورزشی کارگران واقع در ششگلان - جنب سازمان صنایع