صورتجلسه یکصد و بیست و چهارمین مجمع مدیران اداری و منابع انسانی مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل

باسمه تعالی

یکصد و بیست و چهارمین جلسه مجمع مدیران اداری و منابع انسانی، به میمنت افتتاح نمایندگی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در استان آذربایجان شرقی همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در روز پنجشنبه مورخه 10/03/97 راس ساعت 12:15 در محل این دفتر برگزار گردید.

مباحث مطرح شده در جلسه به شرح زیر تقدیم می گردد:

جناب آقای قاری زاده رئیس محترم مجمع مدیران اداری و منابع انسانی استان ضمن خوش آمدگویی و بیان دستور جلسه، افتتاح رسمی دفتر انجمن مدیریت منابع انسانی ایران نمایندگی آذربایجان شرقی را به فال نیک گرفته و اظهار امیدواری کردند که با افتتاح این دفتر گام های خوب و مثمر ثمری در حوزه منابع انسانی و جایگاه رفیع نیروی انسانی برداشته شود . ایشان در ادامه از تلاش جهت برگزاری چهاردهمین دوره کنفرانس منابع انسانی در تبریز مقارن با واقعه تبریز 2018 خبر دادند و از جناب آقای مهندس سید محمود عبادی مشاور مدیریت دعوت فرمودند تا در خصوص "تکنولوژی در مدیریت منابع انسانی" سخنان خود را ایراد فرمایند.

لینک دانلود مشروح سخنان ایشان در قالب فایل pdf در آخر صورتجلسه جهت بهره برداری مخاطبان محترم ارائه شده است.

جناب آقای مهندس فرهمند از شرکت تجارت الکترونیک بهار ضمن تبین فعالیت ها توضیحاتی در خصوص تجربه عملی موفق این شرکت در شرکت فراسان در راستای استفاده ار تکنولوژی در حوزه منابع انسانی و ایجاد توازون کار و زندگی ارائه فرمودند.

جناب آقای مهندس فاتح از مسئولین کمیته امداد حضرت امام خمینی و مدیر کل اسبق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبین دستاوردها و اقدامات انجام شده از طرح یاوران اشتغال خبر دادند و از حضار دعوت فرمودند تا در این امر مشارکت داشته باشند.

جناب آقای مهندس طاهری از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در خصوص مشوّق های بکارگیری نیروی انسانی، تسهیلات کم بهره و ... بیان فرمودند.

جناب آقای مهندس عظمت ضمن تبریک افتتاح دفتر انجمن مدیریت منابع انسانی ایران نمایندگی آذربایجان شرقی ضمن بیان ماموریتهای این دفتر اظهار امیدواری کردند که در راستای صیانت از نیروی انسانی با تشکیل کارگروه های تخصصی و استفاده از  اساتید و پیشکسوتان حوزه منابع انسانی و توسعه متولیان منابع انسانی می توان گامهای ارزشمندی برداشت.

ارائه خدمات مشاوره کارآفرینی، صدور گواهینامه های حرفه ای، تعالی سازمانی، تربیت ارزیاب، عضوگیری، تشکیل کمیته های تخصصی، استقبال از ایده های خلاق، خدمات مشاوره بیمه ای و نهایتاً مباحث اجرایی و مشاوره ای از طریق ایجاد هم افزایی با همه عزیزان  را در دستور کار داریم.

در ادامه جناب آقای مهندس الهی اصل پیشنهاد خود را در خصوص تجمیع تجارب در قالب فیلم و نوشته بیان نمودند. ایشان با ارائه یک نمونه عملی از یک تجربه با عنوان "نحوه برخورد با دعوای دو همکار" مطالب ارزشمندی را بیان نمودند

در پایان جلسه جناب آقای صادق زاده نماینده محترم شورای شهر تبریز توضیحات مختصری در خصوص تاریخچه و فعالیت های خانه کارگر ایراد فرمودند و معاونت مالی ، اداری و اقتصادی شهرداری جنای آقای دکتر سلیمانی نسبت به سوالها و پیشنهادات حضار پاسخ دادند.

دانلود فایل

 
دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداریدر حوزه روابط کار

دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار

مدرس : جناب آقای دکتر حاتمی

زمان : روز چهارشنبه مورخه 1401/07/20 ساعت 10 تا 12

مکان : سالن اجتماعات باشگاه ورزشی کارگران واقع در ششگلان - جنب سازمان صنایع

bon_0166.jpg