صورتجلسه یکصد و سی و یکمین جلسه مجمع مدیران اداری و منابع انسانی چاپ فرستادن به ایمیل

باسمه تعالی

جلسه مورخه 98/07/23 راس ساعت 14:00 با بیانات دبیر محترم مجمع مدیران اداری و منابع انسانی جناب آقای مهندس نادری آغاز شد. ایشان ضمن تشکر از زحمات میزبان محترم از عدم حضور جناب آقای مهندس قاری زاده رئیس محترم مجمع به خاطر داشتن ماموریت کاری خبر دادند و در ادامه جلسه با کسب اجازه از میزبان محترم جهت آشنایی بیشتر، از حاضرین جلسه دعوت نمودند تا خودشان را معرفی نمایند. بعد از معرفی اعضاء محترم، از جناب آقای دکتر منافی شهردار محترم شهر گوگان دعوت نمودند تا سخنرانی خود را بیان فرمایند.

جناب آقای دکتر منافی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی فرمودند که من خود را عضو کوچکی از اعضاء مجمع می دانم و فکرش را هم نمی کردم که روزی در مجموعه شهرداری حاضر باشم و ذهنیت خوبی نداشتم با وجود اینکه قبلاً در کنار شورا بودم. در حال حاضر شهرداری ها در بدترین موقعیت هستند و دولت کمکی نمی کند و شهرداری های کل شهرهای ایران درگیر هستند و تنها دولت در حدود یک سوم یا یک چهارم حقوق کارکنان را تامین می کند. با همت و مشارکت خود مردم شهر گوگان درآمد حوزه شهرداری گوگان نسبت به گذشته افزایش داشته و با کمک و همت خود کارکنان شهرداری گلوگاه ها و گره های شهر باز شده، به طوری که در حوزه خدمات شهری ره ده ساله را برای تحقق لکه گیری کل آسفالت و تنظیف شهر طی نموده و استارات پروژه های بالغ بر پنج میلیارد تومان را در دستور کار خود قرار داده که شامل ساختمان جدید شهرداری ، ساختمان جدید آتش نشانی و مبلمان شهری و ... با تلاش همکاران و همراهی مردم زده است.

شهر گوگان باغ های خوبی دارند و به علت قرارگیری در جاده ابریشم 17 کاروانسرا در این حوزه بوده و هفته بازار این شهر هفته ای دو روز، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه فعالیت دارد. محصولات کشاورزی خوبی از قبیل عناب، انگور، سنجد، پسته، سیر و ... در این شهر حاصل می شود و باقلوای آن ثبت ملی شده و انواع نان سنتی در این شهر پخت می شود و شیر به صورت کاملاً ارگانیک عمل آوری می شود. به لحاظ فرهنگی خانواده های سالم دارند. امنیت این منطقه هم خیلی خوب هست که حاصل تلاش همکاران نیروی انتظامی است. مردم شهر گوگان خوش حساب هستند. فعالیت های ورزشی از قبیل مسابقات ماشین های  OffRoad ، اسب سواری و ماهی گیری در این منطقه رونق دارد. شهر گوگان بعد از شهر اسکو دومین شهر با سواد محسوب می شود. در آخر ایشان پیشنهاد دادند در صورت اعلام آمادگی اعضاء محترم می توانند قطعه زمینی ویلائی و تفکیک شده به تعداد اعضاء تهیه و واگذار نمایند که مقرر شد این امر در دستور جلسه مجمع قرار گیرد.

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس علیخواه تاریخچه ای از نحوه شکل گیری و رسالت این مجمع مطالب مفیدی را برای حاضرین بیان فرمودند.

سرکار خانم شهاب نیا به نمایندگی از کالای ایمنی ارک توضیحاتی را در مورد فعالیت های شان در حوزه تولید تخصصی ترین کفش های ایمنی، نظامی، پرسنلی و کوهنوردی و لباس کار دادند و آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت ها، کارخانجات و ادارات اعلام فرمودند.این کارخانه در شهرک صنعتی غرب جنب نیروگاه حرارتی فعالیت دارد و شماره تلفن کارخانه 32460088 جهت بهره برداری های لازم تقدیم می گردد.

سرکار خانم مهندس رزمجو مشکلات حاصل شده از یکسان نبودن آیین نامه درمان آینده ساز در شرکت های ذینفع خبر دادند و متذکر شدند که همکاران به تفاوت آیین نامه معترض هستند و پیشنهاد تدوین آیین نامه و رویه یکسان برای این امر دادند که مقرر گردید جلسه هم اندیشی با حضور شرکت های ذینفع برگزار و موضوع کارشناسی شده و نهایتاً آیین نامه یکسان تدوین و پیشنهاد گردد.

در ادامه سرکار خانم مهندس رزمجو و سایر اعضاء متفق القول نسبت به صدور آرا غیر کارشناسی در هیئت های تشخیص و حل اختلاف اشاره و نهایتاً مقرر گردید بازنگری در نحوه انتخاب اعضاء این هیئت ها در دستور جلسه مجمع قرار گیرد.

جناب آقای دکتر یوسف پور ضمن یادآوری اقدام شهرداری های مناطق 22 گانه تهران در جایزه تعالی سازمانی و رایزنی سال گذشته با شهرداری تبریز در این خصوص پیشنهاد دادند در صورت موافقت شهرداری شهر گوگان این امر به صورت پایلوت در این شهرداری انجام پذیرد که با استقبال جناب آقای دکتر منافی شهردار محترم شهر گوگان روبرو شد.

جناب آقای دکتر عظمت هم مطالبی را در خصوص سمینار چهار فصل کسب و کار بیان و فرمودند که مقرر گردیده هر فصل یکبار برگزار شود و در حوزه های فروش، مالی ، حقوقی و منابع انسانی و یا سایر حوزه های پیشنهادی اقدام نمایند و خبر از تشکیل باشگاه مدیران کسب و کار دادند و آمادگی خود جهت استفاده از تجربیات مدیران و انتقال تجارب و ارائه خدمات مشاوره برای شرکت ها دادند.


 
دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداریدر حوزه روابط کار

دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار

مدرس : جناب آقای دکتر حاتمی

زمان : روز چهارشنبه مورخه 1401/07/20 ساعت 10 تا 12

مکان : سالن اجتماعات باشگاه ورزشی کارگران واقع در ششگلان - جنب سازمان صنایع

IMG_5231_resize.jpg