feed-image خبر رساني مجمع
مقالات آموزشي
آیا در مصاحبه استخدامی دنبال "ابر مرد" می گردیم؟ چاپ فرستادن به ایمیل
مقالات آموزشي
جمعه ، 21 خرداد 1389 ، 15:43

در صورتی که شما کارشناس منابع انسانی و متخصص استخدام باشید، حتماً به سؤالاتی نظیر سؤال فوق و یا مثلاً سؤالاتی همانند اینکه "آیا در صورتی که مصاحبه شونده به همه سؤالات طراحی شده جواب دهد، باید قبول شود و یا بهتر است که نتواند به بعضی ازسؤالات جواب دهد؟ "برخورده اید.

ادامه مطلب...
 
مهارتهاي زندگي چاپ فرستادن به ایمیل
مقالات آموزشي
پنجشنبه ، 2 ارديبهشت 1389 ، 15:41

خودآگاهی

خودآگاهی ، توانایی شناخت و آگاهی از خصوصیات ، نقاط ضعف و قدرت ، خواسته ها ، ترس و انزجار است. رشد خودآگاهی به فرد کمک می کند تا دریابد تحت استرس قرار دارد یا نه و این معمولا پیش شرط ضروری روابط اجتماعی و روابط بین فردی مؤثر و همدلانه است.

همدلی

همدلی یعنی اینکه فرد بتواند زندگی دیگران را حتی زمانی که در آن شرایط قرار ندارد درک کند. همدلی به فرد کمک می کند تا بتوانند انسانهای دیگر را حتی وقتی با آنها متفاوت است بپذیرد و به آنها احترام گذارد. همدلی روابط اجتماعی را بهبود می بخشد و به ایجار رفتارهای حمایت کننده و پذیرنده ، نسبت به انسان های دیگر منجر می شود.

ادامه مطلب...
 
رهبری چيست ؟ چاپ فرستادن به ایمیل
مقالات آموزشي
يكشنبه ، 29 فروردين 1389 ، 09:39

رهبری یعنی داشتن تاثیر و نفوذ در دیگران.

جان مکس ول

این تعریف از تعاریف مورد علاقه ی من در مورد رهبری است. این تعریف توصیف بسیار ساده و قابل فهمی است که رهبری را برای همه ملموس می سازد. همه ما می توانیم میزان معینی از نفوذ یا تاثیر را روی یک فرد , در یک نقطه ودر یکمکان بکار ببریم. رهبری , موقعیت, مقام و یا یک نومدار گردشی نیست , بلکه تاثیر یک زندگی روی زندگی دیگر است.

ادامه مطلب...
 
مدیریت ذره بینی و معایب آن چاپ فرستادن به ایمیل
مقالات آموزشي
شنبه ، 28 فروردين 1389 ، 14:55

مدیریت ذره بینی،(Micro management)، نمونه ای از ضعف مدیریتی است که مبین کنترل بیش از اندازه و غیر ضروری کارکنان توسط مدیریت و توجه شدید مدیر به جزئیات کاری است. مدیران ریز بین به دلیل غرق شدن در مسائل جزئی، توانایی تحلیل کل سیستم و توجه به بهره وری کلی را ندارند. در واقع آنها علاوه بر اینکه کلیات را فدای جزئیات می‌کنند، احترام و اعتماد زیر دستان را نیز از دست می دهند.

ادامه مطلب...
 
تاثير فناوري اطلاعات بر منابع سازمان چاپ فرستادن به ایمیل
مقالات آموزشي
سه شنبه ، 17 فروردين 1389 ، 13:00

يكی از آخرین فناوریهای اطلاعاتی در زمینه تحول سازمانها، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان(ERP=ENTERPRISE RESOURCES PLANNING) است. هدف اصلی در این فناوری، نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی مراحل فعالیتهای یک سازمان یا بنگاه اقتصادی است تا منابع مختلف بتوانند با یکدیگر و رعایت تبادلات منطقی بین هم، خروجی یکپارچه ای را ارائه کنند. در این مقاله به بررسی سیستم نقش فناوری اطلاعات در برنامه ریزی منابع سازمان می پردازیم. در مورد سیر تکاملی ERP توضیح مختصری می دهیم، در ادامه کارکردها و روشهای اجرا، مزایای پیاده سازی ، تعامل و سازگاری سیستم برنامه ریزی منابع سازمان با تجارت الکترونیک و جایگاه آن در لایه های نرم افزاری و سیستم های اطلاعاتی مطالبی ذکر می‌شود و سپس به بررسی توسعه برنامه ریزی منابع سازمان و نقش IT در توسعه ERP و شکل گیری ERP توسعه یافته (ERPII) می پردازیم. در خاتمه نیز به دلایل شکست پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان و موانع اصلی موجود درپیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان اشاره می شود.
ادامه مطلب...
 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 بعدی > انتها >>

صفحه 6 از 8
دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداریدر حوزه روابط کار

دوره آخرین تغییرات قوانین و مقررات و آرا دیوان عدالت اداری در حوزه روابط کار

مدرس : جناب آقای دکتر حاتمی

زمان : روز چهارشنبه مورخه 1401/07/20 ساعت 10 تا 12

مکان : سالن اجتماعات باشگاه ورزشی کارگران واقع در ششگلان - جنب سازمان صنایع